Poszukiwana opiekunka do osób starszych
PILNIE ZATRUDNIMY NA STANOWISKO OPIEKUNKI OSÓB STARSZYCH
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZGORZELCU
1) Opis stanowiska
- a) początek zatrudnienia: od zaraz
- b) forma nawiązania stosunku pracy – umowa zlecenie
- c) wymiar czasu pracy – 2-4 godziny dziennie /w zależności od potrzeb/
- d) miejsce pracy – praca w terenie, teren gminy wiejskiej Zgorzelec
2) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
Prowadzenie spraw wynikających z Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 roku dot. usług opiekuńczych oraz zadania wynikające z zakresu czynności, w szczególności:
- Usługi gospodarcze:
- pomoc w czynnościach dnia codziennego, w miarę potrzeby; pomoc przy myciu, kąpaniu, w ubieraniu się, jedzeniu, pomoc w zaspokajaniu czynności fizjologicznych,
- zakup i dostarczanie artykułów spożywanych, leków i innych niezbędnych
w gospodarstwie domowym, - przygotowywanie posiłków lub produktów na część dnia, w której osoba zainteresowana pozostaje sama oraz właściwe ich przechowywanie,
- utrzymywanie porządku w pomieszczeniach użytkowanych lub zajmowanych przez osobę zainteresowaną,
- utrzymywanie w czystości bielizny pościelowej, ręczników i ubrania osoby zainteresowanej,
- palenie w piecu, przynoszenie węgla, drewna,
- zapewnienie w miarę możliwości kontaktów z otoczeniem,
- pomoc osobie zainteresowanej w kontakcie z urzędami, instytucjami, zakładami opieki zdrowotnej itp.
- Usługi pielęgnacyjne:
- wykonywanie niezbędnych czynności związanych z utrzymaniem czystości osoby
w zależności od indywidualnych potrzeb, - pomoc w kontakcie z lekarzem leczącym i służbą zdrowia, zamawianie wizyt domowych, pomoc w rejestracji wizyt w poradni, w sytuacjach tego wymagających.
- Bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi w zakresie wymiany informacji na temat środowisk objętych lub wymagających objęcia poszczególnymi rodzajami usług opiekuńczych.
3) Warunki pracy na danym stanowisku: praca w terenie u świadczeniobiorców w Gminie Wiejskiej Zgorzelec
4) Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- doświadczenie i umiejętności w pracy z osobami starszymi, chorymi, wymagającymi opieki,
- właściwy stan zdrowia do pracy na powyższym stanowisku,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- uczciwość,
- umiejętność organizowania pracy w domu świadczeniobiorcy,
- samodzielność i umiejętność pracy w zespole,
- mile widziane prawo jazdy kat. B
5) Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – CV,
- oświadczenie kandydata dot. braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w\ w stanowisku,
- inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje,
Na żądanie kandydaci są zobowiązani dostarczyć oryginały w/w dokumentów.
6) Informacje dodatkowe:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej (pokój nr 5).