e-Faktura za wodę – PWiK uruchomił e-BOK

14.04.2020r.
Drukuj

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „NYSA” Sp. z o.o. z siedzibą w Zgorzelcu, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, uruchomiło Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Korzystanie z portalu e-BOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez spółkę, którzy zawarli ze spółką umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.

Logowanie do eBOK jest już dostępne na dedykowanej stronie ebok.pwik.zgorzelec.pl.
Do założenia konta dostępowego wymagane jest podanie danych umieszczonych na ostatniej fakturze. Następnie użytkownik otrzyma wiadomość drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, z tymczasowym hasłem dostępu, które należy zmienić po pierwszym zalogowaniu. Pomyślna rejestracja umożliwi dostęp do funkcjonalności platformy. W ramach tej usługi Klienci mogą uzyskać szybki dostęp do informacji dotyczących indywidualnych kartotek, w tym:

•    aktualnego stanu konta,
•    składników i wysokości opłat, terminów płatności,
•    stanów liczników poboru wody,
•    numeru rachunku bankowego do wpłat.

Ważnymi korzyścią z funkcjonowania e-BOK są:
•    łatwy dostęp do e-Faktury z możliwością jej podglądu bez konieczności drukowania,
•    wgląd w swoje należności i salda,
•    bieżące monitorowanie zużycia wody,
•    elektroniczne podawanie stanu wodomierza.

eBOK jest intuicyjnym i przystępnie zaprojektowanym narzędziem ułatwiającym Klientom kontakt z PWiK „NYSA”, które liczy na szerokie zainteresowanie wśród mieszkańców i już dziś serdecznie zaprasza do korzystania.
Wszelkie informacje związane z rejestracją do eBOK można uzyskać w Dziale Obsługi Klienta ( tel. 75 645 68 80 – 83 ).

źródło: PWiK „NYSA”

print

Zobacz także: