Sprzedaż węgla przez Gminę – komunikat Wójta (09.12.2022 r.)

09.12.2022r.
Drukuj

Szanowni Mieszkańcy,

informuję że rozpoczęcie dystrybucji węgla przydzielonego naszej Gminie nastąpi po 20 grudnia br. Niestety Kwalifikowani Dostawcy Węgla wyznaczeni przez Polską Grupę Górniczą S.A. nie są w stanie dostarczyć węgla dla tak wielu gmin. Stało się więc to czego tak bardzo się obawialiśmy, czyli niewydolność systemu logistycznego po stronie dostawcy węgla.

Wspólnie z pracownikami Urzędu stale pracujemy nad możliwością skrócenia czasu oczekiwania na paliwo stałe dla gospodarstw domowych. Jednak wiele elementów całego procesu dystrybucji jest od nas niezależnych. O wszelkich zmianach będziecie Państwo informowani na bieżąco.

Procedura realizacji sprzedaży węgla przez Gminę wygląda następująco:

  1. osoba zainteresowana musi złożyć wniosek o zakup preferencyjny paliwa stałego w Urzędzie Gminy dostępny u urzędzie lub na stronie internetowej,
  2. Urząd informuje wnioskodawcę telefonicznie o dostępności węgla oraz kolejnych krokach,
  3. Po informacji z Urzędu należy wpłacić na specjalne konto

nr 93 1160 2202 0000 0005 4927 9866

Bank Millennium

opłatę za węgiel, wpisując w tytule przelewu: zakup węgla, imię i nazwisko wnioskodawcy oraz adres gospodarstwa domowego na które jest składany wniosek,

  1. z wydrukowanym potwierdzeniem zapłaty należy udać się do Urzędu Gminy po zaświadczenie, na podstawie którego skład wyda węgiel,
  2. opał należy odebrać własnym transportem lub wykupić w składzie węgla usługę transportową.

Przypominamy, że Gmina nie ma wpływu na jakość oferowanego przez PGG S.A. paliwa stałego.

Piotr Machaj

 

print

Załączniki

  • pdf Wniosek
    Wielkość pliku: 155 KB Pobrania: 166

Zobacz także: