Szkoła Muzyczna otwiera drzwi

15.05.2023r.
Drukuj

Od 15 do 19 maja w zgorzeleckiej Szkole Muzycznej trwać będzie Tydzień Otwartych Drzwi. Tegoroczna edycja zadowoli zarówno zagorzałych melomanów, jak i tych niezdecydowanych… Zapraszamy wszystkich! Szczególnie zapraszamy dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat oraz ich rodziców.  Przez cały tydzień można obserwować wybrane lekcje instrumentu lub zajęcia grupowe!

W poszczególne dni odbywać się będą koncerty tematyczne w wykonaniu uczniów PSM, podczas których będzie można posłuchać i pooglądać wybraną grupę instrumentów. Chciałbyś rozpocząć grać na akordeonie? Przyjdź koniecznie w poniedziałek! A może interesuje Cię saksofon lub klarnet? Musisz być w środę! W czwartek zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – Koncert „Muzyczne Figle”, podczas którego uczniowie w zabawny sposób przedstawią wybrane przez siebie utwory, a zobaczyć będzie można niemal wszystkie instrumenty, na których uczymy w zgorzeleckiej szkole muzycznej. Będzie wesoło i kolorowo!

W każdy poranek w ramach Tygodnia Otwartych Drzwi w naszej szkole odbędą się koncerty dla zaproszonych szkół i przedszkoli. Dodatkowo, w środę 17 maja wybrani uczniowie klas trzecich szkół podstawowych miasta i gminy Zgorzelec oraz miasta i gminy Pieńsk wezmą udział w „Konkursie wiedzy o instrumentach muzycznych”. Podczas tej imprezy również przewidziany jest koncert w wykonaniu młodych muzyków naszej placówki.

Oto szczegółowy harmonogram imprez muzycznych:

 

Dzień Data Godz. Impreza
poniedziałek 15. maja 16.00 Koncert akordeonowy
środa 17. maja 16.30 Koncert instrumentów dętych i perkusyjnych (klarnet, saksofon, trąbka, waltornia i perkusja)
czwartek 16. maja 16.00 Koncert „Muzyczne figle”

Ponadto 16 maja w  godz. 17.30-18.30 odbędzie się lekcja otwarta kształcenia słuchu dla kandydatów do II stopnia, którą poprowadzi Joanna Lewicka.

Wszelkich informacji o trwającej rekrutacji do Szkoły Muzycznej udziela sekretariat. Składanie podań tylko do 7 czerwca. Serdecznie zapraszamy!

źródło: PSM w Zgorzelcu

print

Zobacz także: