STANOWISKO
NACZELNIK
ZASTĘPCA NACZELNIKA
INSPEKTOR
INSPEKTOR
SPECJALISTA
INSPEKTOR
PODINSPEKTOR
SPECJALISTA
IMIĘ I NAZWISKO
MAGDALENA WOJNARSKA
JADWIGA ŚPIEWAK
MICHAŁ FURMAŃSKI
LIDIA SZPILEWSKA
MARTA WOJTKÓW
WIOLETTA STĘPIEŃ
ANNA MIDUCH
KATARZYNA SZPARAK
POKÓJ
14
12
13
1
1
24
24
SEKRETARIAT
NR TELEFONU
757721414
757721445
757721427
757721444
757721444
757721421
757721449
757721416
Do zadań wydziału należą w szczególności:
W zakresie spraw obywatelskich:
– prowadzenie ewidencji Ludności i bieżąca aktualizacja spisu wyborców,
– wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość i prowadzenie związanej z tym ewidencji,
– wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
– ewidencjonowanie działalności gospodarczej,
W zakresie spraw organizacyjnych:
– prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem urzędu,
– obsługa sekretariatu Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza,
– organizowanie przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza,
– prowadzenie ewidencji skarg i wniosków wpływających do urzędu oraz przekazywanie ich komórkom organizacyjnym według właściwości,
– prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta jako organu wykonawczego Gminy oraz Wójta jako kierownika Urzędu Gminy,
– organizacja i obsługa narad Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza
– kierowanie obiegiem dokumentów i pism w urzędzie wraz z rejestracją spraw w elektronicznym obiegu dokumentów,
W zakresie spraw zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i spraw obronnych:
– przygotowanie Ludności i mienia komunalnego na wypadek zagrożenia i wojny oraz wykonywanie innych zadań z zakresu powszechnego obowiązku obrony określonych w przepisach szczególnych,
– organizowanie wykonania przez jednostki organizacyjne gminy zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony, w tym ustalenie zadań szczegółowych oraz trybu ich realizacji,
– sporządzenie planu operacyjnego funkcjonowania gminy w oparciu o wypis z planu nadrzędnego i jego aktualizacja,
– opracowanie kart realizacji zadań operacyjnych,
– planowanie i organizowanie świadczeń na rzecz obrony,
– rozpatrywanie wniosków i wydawanie decyzji w sprawach świadczeń osobistych i rzeczowych,
– prowadzenie rejestru wydanych decyzji w sprawach świadczeń,
W zakresie transportu publicznego i utrzymania infrastruktury:
– podejmowanie działań w sprawie funkcjonowania i rozbudowy systemu komunikacji (przewozy osobowe),
– wydawanie opinii dotyczących wykonywania krajowego zarobkowego przewozu osób,
– podejmowanie czynności dotyczących utrzymania i budowy placów zabaw
W zakresie zadań z zakresu ochrony zabytków:
– współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
– prowadzenie rejestru zabytków,
W zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:
– administrowanie budynkiem urzędu, w tym jego modernizacja i remonty,
W zakresie obsługi kancelaryjnej Rady Gminy:
– obsługa kancelaryjno-biurowa rady gminy i komisji rady, w tym opracowywanie materiałów z obrad, uchwał, postanowień, wniosków do realizacji, zapewnienie terminowego przygotowania materiałów na sesję, posiedzenia komisji, prowadzenie właściwej dokumentacji i nadzór nad terminowym załatwianiem wniosków i interpelacji radnych,
– obsługa kancelaryjno-biurowa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.